Klaas in Disneyland

Large 1024 645 2017 091 klaas   dlp

Maandag 29/01/2018
We werden om 8.00h afgehaald met een taxi. Gelukkig maar want zo waren we zeker op tijd in Brussel-Zuid . Er stond namelijk een enorme file richting Antwerpen en taxi’s mogen over de pechstrook 😉 Even zoeken naar het juiste spoor, gelukkig dat papa erbij was want die kent heel het trein gebeuren van in zijn jonge jaren. Een uurtje rijden en we waren ter plaatse. Aangekomen hebben we de bus naar het hotel genomen dit was ook zeer goed aangegeven.
In het hotel waren ze enorm vriendelijk!! Ze hebben ons alles zeer goed uitgelegd! Van het ontbijt tot het zwembad, de sauna enz... Dan zijn we zo snel mogelijk naar het park gegaan. Dit was heel indrukwekkend voor Klaas. Het kon allemaal niet snel genoeg gaan. We zijn gebleven tot de parade gedaan was! Toen we terug in het hotel aankwamen mochten we onze kamer verkennen. Alles uitgepakt en snel nog gaan zwemmen. Daarna was Klaas erg moe en zijn we gaan slapen.
Dinsdag 30/01/2018
Goed geslapen na zo’n vermoeiende dag. Even douchen en zo snel mogelijk naar het park! Om 9:45 hadden we een lekker ontbijt met de Disneyfiguren. Klaas mag normaal niet alles eten want hij moet op de calorieën letten. Maar nu is het wel een speciaal moment hé. Het ontbijt was SUPER! Hij heeft ervan genoten. Het eten was geweldig en ook de aandacht van de Disneyfiguren. Daarna hebben we nog heel de dag in de parken rondgehangen, ook veel attracties gedaan natuurlijk. We zijn nog gebleven tot 19.00h tot de lichtshow begon. Dit was ook zeer indrukwekkend! Daarna rustig naar het hotel gegaan moe maar voldaan.
Van slapen kwam nog niet veel in huis want Klaas wou heel graag nog in de sauna en in het zwembad. Daarna nog naar de bar want hij had de dag ervoor gezien dat je daar een cocktail in een speciale beker kon krijgen en deze wilde hij graag eens uitproberen. ( hij viel gewoon in slaap in de bar) nu is het wel echt tijd om naar boven te gaan!
Einde van dag twee.
Woensdag 31/01/2018
Na een goede nachtrust te hebben gehad zijn we eerst weer van dat SUPER lekker ontbijt gaan smullen. Daarna even naar de kamer om alles terug in te pakken en af te geven beneden aan het onthaal. Snel nog naar het park om de leukste attracties nog een keer te doen. In die twee dagen hadden we gewikt en gewogen welk souvenir we mee naar huis wilde nemen! De keuze was gemaakt nu moesten we alles gewoon even gaan kopen. Toen dat geregeld was zijn we nog een hapje gaan eten en dan terug naar het hotel voor de bagage op te halen. Terug naar het station dat we tijdig onze trein hadden. In Brussel waren we wel wat later dan gepland dus de taxichauffeur had ons al gebeld om te zeggen waar ze ons stond op te wachten. Toen we thuis aankwamen stond er ook nog eens een lekkere broodjesmand op ons te wachten. Wat was dat heerlijk na zo’n lange vermoeiende reis. Alles was super goed geregeld!!! Kortom SUPER!!!! Een ervaring om nooit meer te vergeten
Wij willen jullie daarom ook enorm graag bedanken.  Heel dit avontuur zullen we nooit meer vergeten!!