Lina ontmoet Get Scared

Large 1024 645 2016 043 lina m g get scared

Bij ons vertrek, op dinsdag 19 juli, werden we om 8 uur in de ochtend opgehaald door een taxi uit de buurt. Bij aankomst in Brussel checkten we ons in en vertrokken we richting Londen. Daar aangekomen hebben we de luchthaven even verkend en een kleine maaltijd genomen. We hadden nog anderhalf uur tijd. Dat anderhalf uur is uiteindelijk 4 uur geworden. De vlucht had anderhalf uur vertraging. Toen we mochten instappen moesten we nog een 3 kwartier wachten voor enkele check ups van het vliegtuig. We werden goed ontvangen door het boordpersoneel. Lina mocht zelfs even plaatsnemen in de cockpit.

Toen begon onze 10 uur durende reis richting Amerika. Daar aangekomen stelde we vast dat de helft van onze bagage er niet bij was. De limousinechauffeur Deandre en een Make-A-Wish® juffrouw stonden ons op te wachten. Twee uur later, ongeveer middernacht, arriveerden we in het hotel.

De dag nadien was de dag van het optreden. De grote verrassing kwam tijdens de lunch. We kregen telefoon van Make-A-Wish® Amerika dat de groep GET SCARED voorstelde om samen met hen te gaan eten in het restaurant van het Hard Rock Hotel. Een limousine kwam ons ophalen met Shelly van Make-A-Wish®. Een hele leuke warme mevrouw die de hele avond bij ons is gebleven. Dat was echt een topmoment.

Nadien zijn we naar het optreden geweest en heeft GET SCARED het laatste liedje aan Lina opgedragen. Donderdag rond de middag werden onze koffers in het hotel afgeleverd. Die dag zijn we ook even naar de Strip geweest om enkele winkels te bezoeken. Vrijdag was de dag van ons vertrek.

Op zaterdag terug aangekomen in België, misten we weer 2 van onze koffers. Al bij al was het een topervaring!

Bedankt aan Het Make-A-Wish® team voor het realiseren van deze droom.

Groetjes

Lina, Lara, Marc en Diane.